Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem   zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


PHU DOM Paweł Nosek

ul Zabraniecka 71b 03-787 Warszawa 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u mnie produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PHU DOM Paweł
Zabraniecka, 71b
03-787 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Zwrot środków 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  

Mogę wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od klienta płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl